Prezentare-C

Caracteristici funcționale:

  • Se poate aloca un nou numar de telefon din plaja noastra de numerotație telefonică, sau se poate porta actualul numar de telefon.
  • Numarului de telefon i se poate atasa multiple canale de intrare/iesire.
  • Scenarii diferite in functie de programul de lucru.
  • Multiple cozi de așteptare unde apelurile așteaptă sa fie directate si preluate de operatori.

Beneficiile utilizarii centralei inteligente Clickphone:

  • Creșteți performanța personalului din call-center și/sau front office
  • Veți avea acces la un modul de management cu acces securizat unde puteți vizualiza (exporta, tipari) rapoarte cu timpii de așteptare al clienților, duratele convorbirilor, incărcările pe diferiți operatori, etc.
  • Ascultați (exportați) inregistrările convorbirilor telefonice
  • Obțineți liste cu apelurile nepreluate și cauzele nepreluării.
  • Extrageți informații referitoare la destinațiile și duratele apelurilor de ieșire.
  • Creșteți gradul de satisfacție al clientului prin integrarea cu CRM, ERP, trimitere SMSuri, etc

Scop:
Dăm posibilitatea clientului să obțină informații cât mai detaliate dacă apelul este în afara orelor de program și îi dăm posibilitatea să ne lase un mesaj sonor.
Dacă apelul este în timpul programului, clientul să fie direcționat cât mai exact la departamentul dorit, să aștepte cât mai puțin până va fi preluat, să primească un anunț în așteptare dacă toți operatorii noștrii sunt ocupați.

 Scop:
Interacțiune intuitivă și prietenoasă cu apelantul. Se bazează pe tehnologia inteligenţei artificiale şi cloud computing. Eliminarea IVR-urilor cu multe opțiuni sau a IVR-urilor inlanțuite.

Clienţii îşi exprimă verbal opţiunea, eliminându-se astfel utilizarea tastelor.Prin procesarea şi interpretarea în timp real a vocii, apelul poate ajunge rapid la destinaţie. 

Mașina virtuală beneficiază de softuri actualizate . Accesul se face prin  tehnologie SSL oferind un grad mare de confidențialitate și de siguranță, eliminand practic riscul ca informațiile să fie interceptate și utilizate incorect. Sunt doua nivele de securitate. Platforma de management are la bază platforma Asterisk, o platformă intuitivă ce permite configurari ale extensiilor, zile libere, program de lucru, cozi de așteptare, etc. Clienții au acces la două tipuri de rapoarte: Rapoarte furnizate în platforma Clickphone si rapoarte furnizate în platforma Asterisk de management.

Scenariile nu pot fi vizualizate pe tableta sau mobil datorita structurii arborescente.

Scenariu BASIC

.

I

.

.

.

.

.

.

Time Condition – Branch1

Time Condition – Branch2

Program de lucru

I.V.R.

Selectie limba

ANNOUNCEMENT

Hangup

tasta incorecta

I.V.R.

Selectie departamente

.

I

.

.

.

.

.

.

Configurare Modul Inteligent